Pages

Navigation Menu

Spring must-have



1. tutaj 2. tutaj 3. tutaj 4. tutaj 5. tutaj 6. tutaj


Wiosna coraz bliżej, a co za tym idzie - pora na odświeżenie garderoby. Czas przejrzeć schowane do tej pory rzeczy, z niektórymi się pożegnać i oczywiście, najprzyjemniejsza część, wybrać się na zakupy. :) Pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie zestawienie paru propozycji na najbliższe miesiące, które ułatwią mi, a może i Wam, poszukiwania.

 
Outweary...
... z dominującą klasyką. Czerni w mojej szafie jest zdecydowanie zbyt wiele, więc jednym z postanowień na ten rok jest jej ograniczenie, dlatego starałam się szukać kolorów. Zielenie, brązy i szarości są popularnymi zamiennikami, w których większość na pewno będzie czuła się komfortowo. Warto pomyśleć również o różu, w końcu wiosna powinna kojarzyć się z delikatnością i pięknem. :) Nie mogło jednak zabraknąć klasyki - jeansu i skórzanej kurtki, która, na niekorzyść mojego postanowienia, z czernią stanowi nieodłączny duet.  



1. tutaj 2. tutaj 3. tutaj 4. tutaj 5. tutaj 6. tutaj

 T-shirty i koszule...
... coś, czego nigdy dość. Róże i szarości coraz bardziej do mnie przemawiają, więc sądzę, że już niebawem po nie sięgnę, szczególnie w klasycznych zestawieniach. W codziennych, casualowych outfitach prawdopodobnie postawię na bordo, biel i brąz. Natomiast kolorowe t-shirty z pewnością sprawdzą się w cieplejszych miesiącach.


1. tutaj 2. tutaj 3. tutaj 4. tutaj 5. tutaj 6. tutaj

 Dodatki...
... z pewnością ulubiony fragment każdej stylizacji. Moim faworytem są plecaki, które wpasują się w praktycznie każdy zestaw, jednocześnie zapewniając komfort. Bardzo podoba mi się też wykorzystanie holografu, o czym przekonacie się w jednym z kolejnych postów. Kapelusze i okulary są absolutną klasyką, te drugie w ostatnim sezonie pogubiłam, więc pora zaopatrzyć się w nowe. :)


Na co stawiacie tej wiosny?


17 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy świetne, podobają mi się!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. The grey top & the backpack are very nice!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam w te rzeczy które mi się podobają: czarna ramoneska, szary top spaghetti, holograficzna torba i czarny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku chciałabym kupić sobie jakąś fajną kurteczke-bomber.
    Poklikane :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wybór bluz i kurtek. Przypominają mi się bluzy red is bad, również dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. to zdecydowane must-have tego sezonu!
    zapraszam do siebie xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy!

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skórzana ramoneska jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie planuję zakup nowej ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzeczy, ten pierwszy plecak genialny <3 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne rzeczy! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeten propozycje ;) podobają mi się ;) oczywiście kliknęłam ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!