Pages

Navigation Menu

G-Eazy | Random


Moje ferie zbliżają się ku końcowi, choć najważniejsze z wydarzeń wciąż przede mną. Z czystym sumieniem mogę przyznać, że spożytkowałam je tak, jak chciałam. Spędziłam sporo czasu z najbliższymi znajomymi, wypoczęłam, nadrobiłam nieco zaległości filmowych, jedynie jeśli chodzi o bloga nie do końca udało mi się zrealizować postanowienie - z trzech zaplanowanych sesji udało mi się zrobić jedynie jedną, dzisiaj. Ale jak wiadomo, lepsze to niż nic, a i z efektów jestem bardzo zadowolona, mimo, że było mi nieco zimno. :)

Jak z łatwością można zauważyć - moja szafa w 75% składa się z czerni, ale jak do tej pory nadal nie wpadłam w posiadanie czarnej kurtki, więc nadeszła pora, żeby to zmienić! ;p Mówiąc już całkiem poważnie, ostatnio staram się ograniczać i podczas zakupów omijać czerń szerokim łukiem (podkreślam, staram się, wychodzi różnie). Na potwierdzenie tych słów dziś choć jeden element, bluzka, wyróżnia się kolorem. :)
Jak wspomniałam na początku posta, w weekend czeka mnie ważna rzecz, więc proszę o trzymanie kciuków!

 fot. Gabriela

kurtka - TUTAJ; bluzka - TUTAJ; spódniczka - H&M; botki - Altero  



16 komentarzy:

  1. świetny look:) bardzo ładna bluzka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wszystkim tych ferii :(


    _________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Jesteś śliczna! Zapraszam też do mnie lauramoodo.blogspot.com! Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kurtka;D Podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokochałam tą bordową bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja. Taka dziewczęca a zarazem kobieca.
    SUPER! Nie mogę oderwać wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka a kurtka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka jest naprawdę świetna :) mam wrażenie że pasuje do każdej stylizacji,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja...ta bluza jest boska

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look :) Piękna bluzeczka, w cudnym kolorze :) Na cieplejsze dni będzie idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. you have great blog:) I follow you:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit podoba mi się ! :) Like it

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look. Kolor bordowy uwielbiam :) Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudownie. Kurtka jest przepiękna, zwłaszcza ten fantazyjny, obszerny kaptur ;) Świetna bluzka, podoba mi się ta koronkowa wstawka - ten prześwit skóry daje fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!