Pages

Navigation Menu

Grace | You don't own me ft.G-Eazy

Gdyby nie zwracać uwagi na panującą temperaturę, pogoda byłaby naprawdę piękna. :) Ostatnio, jak zwykle przez moje zdrowie, mogłam podziwiać ją jedynie przez okno, ale w końcu wyrwałam się, żeby nabrać energii i odetchnąć chociaż przez chwilę. Sporo się ostatnio dzieje, rok może nie rozpoczął się dla mnie najlepiej, ale na wszystko przyjdzie czas. Ferie, zaczynające się za tydzień, również będą pracowite, ale mam w planach kilka sesji i koniecznie muszę je zrealizować.

Całe szczęście, podczas dzisiejszych zdjęć nie zmarzłam tak, jak to nieraz bywało. ;) Z nowości - bordowa, skórzana kurtka, z którą podczas cieplejszych miesięcy z pewnością się nie rozstanę oraz t-shirt i plecak, przedstawione w ostatnim poście. Plecak jest zdecydowanie moją ulubioną opcją, nic nie jest tak wygodne, a jednocześnie praktyczne. Dobrego tygodnia!
 fot. Weronika

kurtka - TUTAJ; t-shirt - TUTAJ; spodnie - Only; plecak - TUTAJ; botki - Altero; szalik - H&M

18 komentarzy:

  1. świetna kurtka!

    _____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że chorowałaś. Cudnie dobrany zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na Twoje zdjęcia to aż chce mi się płakać:(
    Też miałam takie długie włosy,ale fryzjerka mi za dużo ścięła:(
    Ogólnie bardzo ładna dziewczyna z Ciebie:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasami zmiany są potrzebne, na pewno szybko odrosną. :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz...super kurtka ^^

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! :*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobną kurteczkę :D Super stylizacja. Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stylizacja! z chęcią bym się tak ubrała :) kolor kurtki jest genialny ♥
    i uuwielbiam Twoje włosy, po prostu idealne :D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja, ty też jesteś bardzo ładna ! Z jednej strony zazdroszczę śniegu ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka. Ma piękne włosy.Zazdro.:D
    Zapraszam do mnie.Może wzajemna obserwacja?:)
    http://sachmey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw :) Bardzo ładnie wyglądasz, Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!