Pages

Navigation Menu

Flume | Smoke&Retribution



W spodniach innych niż czarne chyba jeszcze mnie nie widzieliście, ale na wszystko przychodzi czas. :) Myślę, że stopniowo zaczną pojawiać się w wielu stylizacjach. Dzisiaj połączenie odpowiednie na co dzień. Szary, oversizowy sweter, który należał do mojej wiosennej listy must have, jest niesamowicie wygodny i ciepły, przez co początkowo ciężko było mi się z nim rozstać.

W ostatnich miesiącach z sesjami niestety nie było lekko. Kiedy już wpadnie się w taką monotonię, jeszcze trudniej jest zebrać się do powrotu, więc jestem podwójnie zadowolona i już szykuję kolejne wypady. Oby wiosna jak najszybciej zaczęła mobilizować do działania. :) Udanego tygodnia!
 fot. Gabriela

sweter - TUTAJ; jeansy - TUTAJ; botki - Altero 



18 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz ♡
    Swietne spodnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie codzienne zestawy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste codzienne outfity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jestem na etapie poszukiwania spodni z takimi subtelnymi rozcięciami, jakie Ty masz :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :)Wiem, że jest teraz szał na te podarte spodnie, ale ja jakoś nie mogę się przekonać.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor tego swetra. Niestety z moją sylwetką te rękawy wyglądałyby fatalnie. Gdyby nie to - kupowałabym :) Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, sweterek bardzo mi sie podoba :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna codzienna stylizacja. Świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz! :)
    podobają mi się twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny sweterek. :) Wyglądasz pięknie w tej stylizacji! c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie mi się niezwykle podobają, a buty mam takie same ! :D Natomiast nie przepadam za ciuchami oversize, więc prawdopodobnie dobrałabym zamiast sweterka coś innego. Wszystko jednak idealnie na Tobie leży i świetnie do siebie pasuje. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu, ale jestes przesliczna dziewczyna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygladasz;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!