Pages

Navigation Menu

Flume | Some minds feat. Andrew Wyatt



Nareszcie czuję przypływ dobrej energii i siły do działania. Do wakacji zostały już zaledwie trzy miesiące, w dodatku niezwykle intensywne. Za niecały miesiąc czeka mnie m. in. wyjazd na wymianę, póki co nie zdradzę gdzie, który niesamowicie mnie ekscytuje, jednocześnie napędzając lekkiego stracha. ;) Na pewno nie zabraknie pięknych zdjęć, o których na samą myśl zaczynam się uśmiechać. 

Dzisiejsza sesja jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych. Zaczynamy nieco eksperymentować ze zdjęciami, aby każdy post nie wyglądał po prostu tak samo. Czuję, że z sesji na sesję będzie jeszcze lepiej, a patrząc na piękne słońce za oknem, już nie mogę się doczekać. :)
Płaszcz, który niedawno pojawił się na blogu, podoba mi się coraz bardziej - jest w stanie całkowicie zmienić prostą, klasyczną stylizację. Z golfem nie rozstawałam się od dłuższego czasu, lecz dopiero dzisiaj doczekał swojej premiery, a conversy nareszcie mogły zastąpić ciepłe botki. 
Korzystając z okazji, chciałabym życzyć Wam ciepłych, słonecznych, wesołych świąt z cudowną atmosferą i pysznymi potrawami! 
 fot. Gabriela

płaszcz - SheIn; golf - TUTAJ; spodnie - Camaieu; trampki - Converse; plecak - Dresslink; okulary - TUTAJ; zegarek - Granashop; pierścionek - TUTAJ


22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja - klasyczna, stonowana i prosta!
    PS. Zazdroszczę wyjazdu na wymianę, na pewno będzie to dla Ciebie wspaniały czas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw idealny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk wprost genialny, świetny klimat zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zestawienie, podoba mi się golf :) wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super. Płaszcz i converse to coś, co uwielbiam <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super płaszczyk, bardzo lubię takie stylizacje! :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia, wyglądasz super ! Obserwuje cie, nie wiem czmeu tego wczesniej nie zrobiłam ;p
    Kochana mogę jeszcze raz prosić o poklikanie w 4 ostatnie linki ponieważ zostały one zmienione;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html#comment-form

    Buziaki i życzę Wesołych świat !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że masz już więcej energii do działania! Płaszczyk <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam już na wakacje z utęsknieniem:) wymiana to fajny pomysł! ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk świetny :) Powodzenia i udanej zabawy, dużo wrażeń na wymianie :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo ,,moja" :D Klasyczne połączenie ze sportowymi butami - uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz genialnie. Kocham golfy i płaszcze :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten look jak najbardziej w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia kochana, linki oczywiście poklikane :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszcz i piękna kolorystyka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne masz płaszcz.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba !<3 Conversy planuje kupić ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna stylizacja. Pasują Tobie te okulary :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie okulary :D chociaż kolorek płaszczu to zupełnie nie mój kolor, muszę przyznać, że świetnie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!