Pages

Navigation Menu

Autumn must-have



1. tutaj  2. tutaj  3. tutaj  4. tutaj  5. tutaj  6. tutaj
Jak to zwykle jesienią bywa, moje przeziębienia znów dają się we znaki, krzyżując wszelkie plany, w tym również sesje. Kilka pomysłów się znalazło, w tym również na post urodzinowy, ponieważ na początku października minął już trzeci rok od "odnowienia" bloga. Mam nadzieję, że jeszcze uda się zrealizować ten pomysł, a jeśli nie, to po prostu chciałabym podziękować za to, że jest Was tu coraz więcej. Ten rok jest jak do tej pory najlepszym pod względem ilości i częstotliwości postów - starałam się realizować jedno z noworocznych postanowień.
Jesienią i zimą niestety zawsze idzie gorzej, ale wtedy z pomocą przychodzą posty takie, jak dzisiejszy. Pomyślałam, że skoro nie mogę pokazać Wam moich jesiennych nowości ani wybrać się w ich poszukiwaniu, to stworzę swoją małą, jesienną wishlistę, aby chociaż trochę przybliżyć kolorystykę i styl postów w nadchodzących miesiącach. 

Kurtki i płaszcze...
...czyli podstawa. Najważniejsze, aby było nam ciepło. Sama dochodzę do takich wniosków zazwyczaj po czasie. ;) W tym roku stawiam na klasyczne fiolety, szarości, beże i czerwienie. Powoli odchodzę od czerni, której i tak jest u mnie wiele.



 
1. tutaj  2. tutaj  3. tutaj  4. tutaj  5. tutaj  6. tutaj  7. tutaj  8. tutaj 

Swetry...
...czyli jedna z ulubionych części garderoby o tej porze roku. Z kolorami możemy szaleć, jest ich naprawdę pełno. Moją uwagę przyciągają jednak odcienie zieleni i od jakiegoś czasu to na nie poluję najchętniej.




1. tutaj  2. tutaj  3. tutaj  4. tutaj  5. tutaj  6. tutaj  7. tutaj  8. tutaj  9. tutaj

Dodatki...
...jako dopełnienie stylizacji. Szaliki potrafią stworzyć rewelacyjny efekt, przy okazji zapewniając komfort i wygodę. Najlepiej sprawdzają się te w kratę, w większych formatach. Kilka kolorów w takim wydaniu ożywi nawet set typu all black. Torby i plecaki, pojemne, w stonowanych kolorach. Jeśli chodzi o buty, to zazwyczaj zostaję przy moim ulubionym kolorze. :) Czarne botki chyba nigdy się nie nudzą.

Znalazłyście coś dla siebie? Jakie są Wasze jesienne typy? Koniecznie napiszcie też, co sądzicie o takich postach! :)


12 komentarzy:

  1. swetry są dla mnie od zawsze ważną częścią jesiennej pogody, a tutaj najbardziej podoba mi się ten lekko różowy. :)

    dominika-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne buty :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swetry i botki to moje ulubione części garderoby podczas tej pory roku!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetry to najważniejszy element garderoby w czasie jesieni. Ale szaliki też są świetne!
    Poklikałam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie wszystkie rzeczy mi się podobają - a to rzadko się zdarza w takich postach :D/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Frędzle, frędzle i jeszcze raz frędzle ! Jak dla mnie totalny hit sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne swetry ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!