Pages

Navigation Menu

Feder feat.Lyse | Goodbye

Przeraża mnie tempo, z jakim mijają kolejne dni. Momentalnie zaczęło robić się coraz zimnej, jednocześnie przypominając o świętach. Teoretycznie został jeszcze miesiąc, ale wiem już, że minie niesamowicie szybko, tak, jak poprzednie. W tym tygodniu mogę jednak nieco zwolnić, przygotowując się tym samym na kolejny ciężki tydzień.
Dziś rano, korzystając z pięknej, niespotykanej ostatnio pogody, udało nam się w końcu poświęcić chwilę na dość nietypową jak na mnie sesję. O ile się nie mylę, są to moje pierwsze udane jesienne zdjęcia. Mimo wszystko ubolewam, że i w tym roku nie załapałam się na piękne, kolorowe liście, może następnym razem. :)
Również po raz pierwszy przełamałam się i związałam włosy, jednocześnie stawiając na delikatny makijaż w naturalnych odcieniach. Cały zestaw zaskakuje nieco mnie samą, jak do tej pory nie byłam przekonana do długich płaszczy, w dodatku w brązie, i omijałam je z daleka, wciąż wybierając luźniejsze elementy. Każdy jednak czasem eksperymentuje, a ja nadal odkrywam coś dla mnie nowego. Przyznam, że podoba mi się taka wersja mnie, czekam na Wasze opinie! :)
 fot. Weronika

płaszcz - TUTAJ; sweter - TUTAJ; bluzka - C&A; spódniczka, szalik - H&M; sztyblety - CCC; zegarek - TUTAJ; pierścionki - TUTAJ




13 komentarzy:

  1. Cudowny płaszcz! Kliknełam wszystko :* . Mi tez bardzo szybko mijają te dni :/ , a do tego coraz zimniej i szybciej robi się ciemno. To tylko po gorsza sprawę :/
    U mnie post z pomysłami na świąteczny prezent! Zapraszam :*
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor płaszacza! sama mam podobny!

    dodaję do obserowowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne płaszcz, na pewno mega ciepły :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk, cudnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prześliczna i ciekawie piszesz ! Będę wpadała częściej :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mega śliczny płaszczyk i ten kolor <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Od października zaczęłam studia, a czas leci mi tak szybko, że pewnie ledwo się obejrzę a juz będę na trzecim roku ;c


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas ostatnio bardzo zapiernicza, że tak powiem. :) Świetne zdjęcia!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zestawienie! Bardzo lubię takie długie płaszcze, mają swój niepowtarzalny urok. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też przeraża to, jak szybko ten czas mija :/ Bardzo ładnie Ci w tym kucyku! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, zwłaszcza płaszczyk i zegarek wpadł mi w oko;) Ale jakie masz piękne długie włosy...;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!