Pages

Navigation Menu

Smolik/Kev Fox | Mind the bright lights



Wesołych mikołajek! Mam nadzieję, że prezenty były udane. :) Powoli zaczyna docierać do mnie, że zbliżają się święta. Nie mogę doczekać się, aż dzięki nim będę mogła zwolnić tempo i nacieszyć się tą cudowną atmosferą. Zaczęłyście już przygotowania? :)
Dzisiejsza piękna pogoda aż prosiła o zrobienie zdjęć, ale jak to zazwyczaj bywa, kiedy już udało nam się wybrać, słońca zaczęło być coraz mniej, a mój aparat odmówił współpracy. Kilka zdjęć mimo wszystko udało się uratować, z czego bardzo się cieszę. Jesienne sesje podobają mi się coraz bardziej, więc mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie ich zdecydowanie więcej. 

Dziś w roli głównej krótka, lekka kurtka i dwustronny szalik w kratę. Ostatnio zaczęłam uzupełniać szafę o coraz więcej okryć i muszę przyznać, że podoba mi się takie eksperymentowanie. Do szalików natomiast nigdy nie byłam przekonana i zwyczajnie ich unikałam, jednak teraz, pokonując codziennie dłuższe dystanse, doceniam ich grubość i nie mogę się z nimi rozstać. :) Co do butów, to zwykłych, czarnych botków szukałam parę tygodni i nareszcie udało mi się je kupić, w dodatku na przypadkowej promocji. Udanego tygodnia!

 fot. Gabriela

kurtka - TUTAJ; szalik - TUTAJ; spodnie - Only; buty - Altero; torebka - H&M 

22 komentarze:

  1. Ale świetny zestawik! Genialna kurteczka! :) I cudny szal!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka!

    __________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Szal jest meega ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna stylizacja na chłodne dni:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz. nad tym kożuszkiem też się zastanawiałam, ale ostatecznie wzięłam co innego :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nono bardzo fajnie to wyglada i adekwatnie do pogody :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość super! Ostatnio też za mną chodzi chęć kupna podobnego szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie stylów :) ! Może wzajemna obserwacja ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka PRZEPIĘKNA ! ❤️

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) poluję na taki szalik, bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i jeśli spodoba ci się mój blog będzie mi miło jeśli się odwdzięczysz ;) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie juz wlasnie tez dociera ze swieta sie zblizaja :D fajnie <3 podoba mi sie Twoj szal :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kurtka !
    I masz cudowny uśmiech kochana :)
    Buziaki
    aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny szal ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą torebkę! Z całej stylizacji najbardziej podoba mi się narzutka oraz szal. Zdjęcia pomimo braku słońca są bardzo ładne, a najładniejsze jest to, na którym się uśmiechasz. Na dodatek szminka idealnie uzupełnia cały strój.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz i super zdjęcia ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję :D
    Zapraszam również do mnie http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz , super kożuszek i szalik ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!