Pages

Navigation Menu

LemON | Grudniowy


Uwielbiam święta i wszystkie towarzyszące im przygotowania, pomimo tego, że wyciskają z człowieka wszelkie pozostałe siły. Aktualnie jestem wykończona, ale zadowolona, że udało mi się zrobić tak wiele. Pierniczki upieczone, choinki ubrane, prezenty prawie kupione, a świąteczne zdjęcia zrobione. Nie przepadam za domowymi sesjami, ale do zimowych podchodzę nieco inaczej, zwłaszcza, jeśli chodzi o te z lampkami, które na szczęście udało mi się dziś kupić. :) Jednocześnie możecie zobaczyć jedną z sylwestrowych propozycji - kombinezon, który u mnie sprawdzi się raczej jako góra. 

Na noworoczne życzenia może jeszcze za wcześnie, natomiast na świąteczne pora idealna. Chciałabym więc życzyć Wam cudownych dni w ciepłej, rodzinnej atmosferze, mnóstwa śmiechu, odpoczynku, pyszności na stole i udanych prezentów, wesołych świąt!
 fot. Gabriela

kombinezon - TUTAJ; spódniczka - H&M

22 komentarze:

  1. świetnie <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi lampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia z lampkami fajowe! :) poza tym ta syrenkowa bluzka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bluzka, trochę w klimacie Balmain x H&M :D

    Pozdrawiam serdecznie :) W wolnej chwili wpadnij do mnie na bloga:
    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, góra kombinezonu świetna. Tobie również radosnych świąt :) spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzeczka! pięknie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowną masz bluzkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na zdjęcia z tymi lampkami, genialnie!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpileczki by do tego pasowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Lemon -Grudniowy to mój ulubiony zespól i piosenka.
    Masz bardzo fajnego bloga będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie.
    http://zatrzymujachwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcia z lampkami są genialne *.* Świetnie wyglądasz
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Uwielbiam zdjęcia z lampkami :)
    Tez mam bzika na punkcie świąt, szczególnie kocham wigilijną atmosferę <3
    Już po świętach, ale mimo wszystko - wesołych świąt i sylwestra do rana!
    Buziaki! x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja z lampkami bajeczna! <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ten kombinezon, Justynka jeszcze ładniejsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysl z lampkami 😊

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem fanką zdjęć z lampkami! Śliczna bluzka! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!