Pages

Navigation Menu

Stromae | Ave cesaria


Przyzwyczajona do jasnych, letnich sesji potrzebowałam dłuższej chwili, by przy oglądaniu dzisiejszych zdjęć oswoić się z jesiennym klimatem. Ostatnio czasu zaczyna brakować na coraz więcej rzeczy, a już tym bardziej na obserwowanie otoczenia, więc rzeczywiście nie zauważałam zmian. Mimo wszystko wciąż nie odczuwam zbliżającej się jesieni, taka pogoda odpowiada mi nawet bardziej, bo nigdy nie lubiłam letnich upałów.
Wygląda na to, że pora zastanowić się, jakie miejsca będą wyglądały najciekawiej w nadchodzących miesiącach. 

Dziś spontaniczna sesja, wciąż będę starała się dodawać posty co tydzień, może niekoniecznie będą to stylizacje, bo nie zawsze udaje się zrobić sesję, ale nadal będą stanowiły większą część bloga. Spódniczkę dorwałam na wakacjach w Gdańsku, a razem z bluzką z wyciętymi rękawami (to już trzecia z rzeczy z takimi wycięciami, uwielbiam je!) mogą uchodzić za sukienkę. Koszula pojawiła się już na blogu w luźnej stylizacji, bo w takich widzę ją najlepiej. Zestaw nada się również do szkoły, teraz w większości będą tworzone z myślą właśnie o niej. :) Tak więc zapraszam na pierwsze zdjęcia w nieco jesiennym klimacie (szczególnie ich druga część, pierwsze straciły na jakości) i życzę udanego tygodnia!
 fot. Gabriela

bluzka, naszyjnik - Cropp; spódniczka - H&M; koszula - Dresslink; trampki - Converse

23 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia ;)

    http://www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna bluzka, jestes bardzo fotogeniczna ;)

    Poklikane w dresslink i prosze o to samo u mnie ;)
    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :))
    Koszula w kratę, przewiązana w pasie fajnie urozmaica całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna całość. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia i urocza stylizacja ;))

    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula przewiązana nadaje zupełnie inny charakter stylizacji. Świetne połączenie z trampkami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak wyhodowałaś takie dłuugie włosy?:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednia pielęgnacja i systematyczne podcinanie dają dobre efekty. :)

      Usuń
  8. jaki świetny look! Ta koszula dodaje charakteru;)
    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz zjawiskowo!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz!
    Boska koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadowolona jesteś z koszuli z tego sklepu? Jak z jakością materiału? Czekam właśnie na przesyłkę od nich i dlatego zastanawia mnie jakie są od nich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od rzeczy. Jedne są tragiczne, inne rewelacyjne i, na szczęście, ta koszula zalicza się do drugiego typu, jestem z niej bardzo zadowolona. :)

      Usuń
  12. Uwielbiam czerń ,świetna stylizacja!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość wygląda bardzo dobrze, dobrze to gra. I świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw:) Świetne zdjęcia:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz <3 uwielbiam takie luźne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancja i sport, najlepsze połączenie :)
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!