Pages

Navigation Menu

Sarsa | Indiana


Jak na sezon jesienny przystało - przeziębienie w końcu mnie dopadło. Weekend to zdecydowanie za mało na pełne wykurowanie się, ale dziś robiłam co mogłam i zobaczymy, jak będzie jutro. Całe szczęście, że miałam jeszcze zapas w postaci zdjęć, bo o sesji w tym tygodniu niestety nie było mowy. Dopiero przestawiam się na tryb wcześniejszego wstawania i późniejszych powrotów do domu, ponieważ do tej pory nie musiałam nigdzie dojeżdżać. Mimo szybkiego i cięższego tempa jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że moje wybory przynoszą pozytywne skutki. Zobaczymy, jak wyjdzie mi to za kilka lat, ale wszystko przede mną.

Tak jak wspomniałam wcześniej - dziś zdjęcia zapasowe, dzięki którym może choć w małym stopniu poczujecie tamto ciepło. :) Zostały mi jeszcze z początku wakacji, z krótkiego pobytu na wsi z przyjaciółką. Od pierwszej sesji w zbożu w poprzednim roku (tutaj) nie mogłam doczekać się kolejnej. Nie jest to klimat nadający się do moich stylizacji, natomiast na luźnych sesjach sprawdza się bardzo dobrze. 
Co do następnych postów, spodziewam się kilku paczek, a dodatkowo planuję przegląd nowości kosmetycznych, które uzbierałam ostatnio, więc czekajcie. :) Opowiedzcie, jak Wam mija wrzesień! 
 fot. Gabriela

top, wianek - H&M; spódniczka - Oasap


22 komentarze:

  1. Ja wlasnie jestem na urlopie :)

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia:) ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te zdjęcia. Tak bardzo pozytywne! *,*

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Mad Hatter":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  5. zyczę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia *-*
    Ja też robiłam zapasy zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wrzesień o dziwo mija bardzo dobrze! :D Ja też niestety jestem przeziębiona i okropnie mnie to denerwuje -,- Życzę szybkiego powrotu do zdrowia kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz ! A zdjęcia powalające ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zdjęcia w zbożu, bo uwielbiam wieś latem ;) Bardzo ładna spódnica! Gdyby dobrać do niej delikatniejszą górą, wyszedłby całkiem romantyczny look! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, to wracaj do zdrówka :*
    zdjęcia mają super klimat, od razu przypominają się wakacje :D cudnie Ci w czerwienie ♥
    i masz piękny uśmiech, stanowczo powinnas uśmiechać się częściej! :)
    mój wrzesień zaczął się okropnym nastrojem, nawet bez powodu..nie zwracając uwagi na szkoły^^... ale jest już o wiele lepiej ! :)
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ślicznie! Piękne zdjęcia i świetna spódniczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za komentarz ;>
    Bardzo ładne zdjęcia ;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie ci w tej stylizacji! ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała sesja i świetny kwiatowy wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał cudowne zdjęcia!
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. Podlasie górą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!