Pages

Navigation Menu

Florence and The Machine | Remain Nameless

Ze skrajności w skrajność. Na sesjach ciągle przeplatam różne style, dzięki czemu nie jest nudno, a przynajmniej taką mam nadzieję. :) Dziś możecie zobaczyć mnie chyba w najelegantszym jak do tej pory wydaniu. Jest to moja pierwsza sukienka (a właściwie suknia) maxi i jedna z niewielu tak odważnych, mocnych rzeczy. Dodatkowo początkowo miałam opory co do koloru, bo choć w czerwieni czuję się bardzo dobrze, wiedziałam, że teraz wyjątkowo będę przyciągać spojrzenia. Ale skoro już się stało i zdecydowałam się ją zamówić, to musiałam stawić jej czoła. :) Pewnie wciąż się powtarzam, ale jest to moja kolejna sesja, która przejdzie do ulubionych. Chyba z każdym postem nabieramy większej wprawy.
Podczas roku szkolnego to niedziele będą dniami zdjęć, więc, wstawiając post raz w tygodniu, postaram się przykładać jeszcze bardziej i myślę, że dzisiaj zdecydowanie się nam udało. Co do nowej szkoły, jak na razie jestem zadowolona i sądzę, że tak zostanie. Jak widać zmiany są dobre, a tym bardziej te od dawna wyczekiwane. Jestem ciekawa Waszej opinii o mojej nieco innej sesji i relacji z pierwszego tygodnia nauki!
 fot. Gabriela

sukienka - TUTAJ; naszyjnik - Oasap; pierścionek - Bellast; buty - Deichmann 

 ASK

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Taa sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna suknia!


    ____________________
    perfect ootd
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie! założyłabym tylko inne buciki, może jakieś delikatne sandały na szpilce? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne są zdjęci gdzie się uśmiechasz :) troche prześwituje ta suknia :( zawsze chciałam mieć taką długą, nawet szukałam na 100 dniówke, ale nie było akurat :(
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie Ci w tej sukience :) ja jednak zdjęłabym ten naszyjnik, jakoś tak mi nie pasuje, myślę, że to przez to że masz takie piękne, długie włosy które są już wystarczającym "dodatkiem", i sukienka, sama w sobie przyciąga wzrok :) ale tak czy inaczej pięknie! :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w czerwieni! Piękna sukienka! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień to Twój kolor. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, iście balowa! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna suknia ! Pięknie w niej wyglądasz ! :)
    Ale proszę Cię uśmiechaj się częściej ! Chociaż tak delikatnie jak na kilku zdjęciach tutaj zamieszczonych ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pasuje Ci idealnie
    kliknięte

    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat nie mój styl, ale kolor idealny! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajkowa sesja! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow *.* co za przepiękna sukienka!
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka przepiękna, wyglądasz ślicznie. Ja założyłabym do niej delikatniejszy naszyjnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka śliczna!

    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!