Pages

Navigation Menu

Kai Wachi | Cadaverous

Dzięki intensywnemu, pełnemu rewelacyjnej zabawy, weekendowi nie miałam kiedy zacząć martwić się początkiem nowej szkoły, natomiast dziś rano wszystko nagle mnie dopadło i czułam się tak źle, że nie mam pojęcia, jak udało mi się dojechać na miejsce. Jak to zwykle bywa, po pierwszym wrażeniu stwierdziłam, że może nie będzie tak strasznie i już mam o wiele lepszy nastrój, chociaż wciąż martwię się nieco jutrem. :)

Dzięki temu, że pod koniec wakacji pomyślałam trochę o blogu, mam dziś dla Was sesję sprzed ponad tygodnia. Jak niektórym już wiadomo, wygodny, sportowy styl towarzyszy mi bardzo często i czuję się w nim zdecydowanie najlepiej. Zmiana klimatu, wciąż szukamy nowych miejsc do zdjęć i myślę, że dzisiejsze było dobrym pomysłem. Spodnie i trampki już się tu przewinęły, natomiast kurtka i czapka to ostatnie nowości. Przyznam szczerze, że czekając na kurtkę z podekscytowania nie mogłam usiedzieć na miejscu. Przy ostatnich wyjściach towarzyszyła mi praktycznie cały czas, dopełniając każdą stylizację, przyciągała uwagę. Czuję, że bezkonkurencyjnie stanie się najlepszą zdobyczą tego roku!
 fot. Maja

kurtka - TUTAJ; spodnie - Stradivarius; trampki - Converse; czapka - TUTAJ

ASK 
 

19 komentarzy:

  1. Będzie dobrze! :) Wiadomo, pierwszy dzień jest najtrudniejszy :)
    Pomimo, że ja nie przepadam za takim stylem, Ty wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też idę do nowej szkoły, ale myślę, że będzie dobrze!:)) Piękne converse'y ! <3
    Buźka, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dopieszczona stylizacja! :)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna streetwearowa stylizacja, bardzo mi się podoba ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look,spodnie fajne, zegarki tego typu lubię i conversy :D marzą mi się białe albo czarne, a ja mam niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taki zestaw :) Fajnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow kurtka świetna, poklikane :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kurtka :)
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie! Genialnie w nim wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, stylizacja z pazurem, lubię takie ! :) oby więcej takich sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, podoba mi sie❤️! Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!