Pages

Navigation Menu

Ben Cocks | Busy Dream




Wykorzystując ostatnie dni, realizuję pozostałe wakacyjne plany, w tym przygotowuję trochę zdjęć na zapas, aby we wrześniu na blogu nie wiało pustką. I tak jestem z siebie zadowolona (i oczywiście z moich fotografów, którzy ciągle się dla mnie poświęcają i marnują swój czas na moje zachcianki :). W poprzednim roku na blogu działo się niewiele, przez co trochę straciłam, ale dzięki temu na nowo mogłam go docenić, zdać sobie sprawę z tego, jak jest dla mnie ważny, a w styczniu obiecać sobie, że w tym roku wszystko nadrobię i postaram się jak nigdy dotąd. To, co robię, zaczyna podobać mi się coraz bardziej, dzięki czemu posty pojawiają się regularnie i poświęcam im więcej uwagi. Nie wiem, jak to będzie od teraz, nowa szkoła, zapewne o wiele mniej czasu, trudności z dopasowaniem się z drugą osobą i oczywiście pogoda, która nie bywa łaskawa podczas zimnych miesięcy. Mimo wszystko myślę pozytywnie i wierzę, że dam radę. :)

Dziś mam dla Was propozycję stroju na rozpoczęcie roku. Koszula już kiedyś pojawiła się na blogu i do tej pory jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych rzeczy! Spodnie i buty to ostatnie nowości. Z nogawkami zawsze miałam problem, ale chyba w końcu udało mi się znaleźć idealną długość i przy okazji rewelacyjną górę z zamkami, które odwracają nieco uwagi. Do butów przymierzałam się długo. Szukałam nieco wyższych, w których mimo wszystko nie będę czuła się za wysoka (bardzo tego nie lubię) i w których nie zabiję się na chodniku. ;) 
 fot. Gabriela

koszula - Oasap; spodnie - Stradivarius; buty - Deichmann  

ASK 

27 komentarzy:

  1. uśmiechaj się więcej :) śliczne zdjęcia masz ładne włosy

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw idealny na taką okazję. Nie wiem, może inna jestem, ale jak widzę dziewczynki kilkunastoletnie, które 1 września w ultrakrótkich sukienkach z cyckami na wierzchu to mam ochotę je odesłać do domu żeby się ubrały jak należy!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się koszula <3

    _____________________________
    fashion, makeup i nie tylko ...
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw idealny na rozpoczęcie roku, bardzo elegancki. Zgadzam się z przedmówczynią, teraz nikt już z młodszego pokolenia tak się nie ubiera. Teraz szpile, mini 2 mm i heja ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję, sama nie lubię na to patrzeć, dlatego staram się ubierać rozsądniej. :)

      Usuń
  5. I jest te przedostatnie zdj. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne na rozpoczęcie roku :) jak dla mnie na jakąś specjalną okazję, gdzie muszę wyglądać elegancko takie połączenie jest idealne, bo nie przepadam za spódnicami, więc spodnie i buty na obcasie jak najbardziej na TAK :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne i długie włosy ! A stylizacja w sam raz na rozpoczęcie roku ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj miały zły dzień, ale dziękuję. :)

      Usuń
  8. Ja wolę jednak na uroczystości szkolne chodzić w spódniczkach :))
    Buźka, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się koszula :) Świetne wyglądasz ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancko i z klasą ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne połączenie, czarny i biały zawsze się sprawdzi :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula jest świetna!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, koszula bardzo mi się spodobała :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie Justynka! <3
    Ja będę miała okazję zobaczyć ten zestaw na żywo hihi :* :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, masz piękneee włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja. Chyba też muszę zapas na bloga przygotować.
    http://blogujzangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna koszula, pozdrawiam!
    Zapraszam http://banasik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!