Pages

Navigation Menu

L.E.J | Summer 2015



Pora na drugą część zdjęć z ostatniego wyjazdu! W pierwszym poście (tutaj) zawarłam zdjęcia samego Gdańska, natomiast dziś mam dla Was mix z pozostałych miejscowości, których było naprawdę sporo.
W drodze do Gdańska zwiedziliśmy Nidzicę, Morąg, Grunwald, Elbląg i Malbork, w kolejnych dniach Gdynię, Sopot i Hel, a wracając wpadliśmy do Torunia. Jak widać nudno nie było nawet przez chwilę i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że były to moje najlepsze wakacje w życiu. :) Wspominałam już wcześniej, jak bardzo zauroczył mnie Gdańsk i żadne miasto nie było w stanie mu dorównać, ale muszę przyznać, że uliczki w Elblągu również mnie zachwyciły, Grunwald zwiedzaliśmy z samego rana zupełnie sami, więc mieliśmy piękne widoki, a niektóre miejsca na Helu śmiało mogą konkurować z egzotycznymi krajami. :) Dziś również starałam się mocno ograniczać w ilości zdjęć do posta, no ale jak tu nie pokazać Wam wszystkiego. Jeśli widzieliście któreś z tych miejsc, to koniecznie podzielcie się wrażeniami! 
 


fot. ja&Gabriela

ASK 
 

19 komentarzy:

  1. Jak ładnie *.* Aww teraz mam smaka na loda i gofra ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm gofry z bitą śmietaną smak wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :) Byłam w zeszłym roku w Trójmieście, ale mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że wakacje się udały i zwiedziłaś parę ciekawych miejsc :)
    pozdrawiam :) dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Uwielbiam morze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! ja niestety nigdzie nie byłam tego lata:/
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten ból dotyczący ograniczenia się co do zdjęć, naprawdę ciężko streścić tak długie okresy czasu w kilku fotkach. tym bardziej, że chcesz podzielić się wszystkim! :p
    w Gdańsku byłam, ale to był jakoś kwiecień i było jeszcze przeraźliwie zimno, dlatego chciałabym tam wrócić jednak latem/ciepłą wiosną. może się uda. na Helu byłam w tamtym roku i też było zimno, mimo, że to było lato, ale podobało mi się. fajne wrażenie robi jak jesteś zalana z obu stron wodą :D <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!