Pages

Navigation Menu

Yahtzel | High With Me


Wiele planów, a tak niewiele czasu na ich realizację. Lipiec minął spokojnie, udało mi się zrobić to, co chciałam, natomiast sierpień idzie jak burza. Nie mam pojęcia, gdzie podziała się jego pierwsza połowa. W każdym razie jestem bardzo zadowolona z tegorocznych wakacji, a ostatnie dwa tygodnie zamierzam wykorzystać do końca i zająć się wszystkim, co zostało mi do zrobienia. 

Dzisiejszą sesję uważam za jedną z lepszych, dotychczas opublikowanych na blogu. Współpraca z Mają była bardzo dobrym pomysłem, co było widać już tutaj. :) Chyba po raz pierwszy mam do czynienia ze stylizacją boho i muszę przyznać, że czuję się w niej całkiem nieźle. Co do wzorów zazwyczaj wolałam być ostrożna i wybierałam bardziej neutralne ubrania, a nakrycia głowy nie istniały w mojej szafie. Podobno do wszystkiego trzeba dojrzeć, więc najwidoczniej i na mnie przyszła pora. :) 
fot. Maja

kombinezon - TUTAJ; kapelusz - TUTAJ; torebka - TUTAJ; sztyblety - CCC 


PS. Dla zainteresowanych mam 10% kod rabatowy na zakupy w Dresslink - Blog15 :)

 ASK

23 komentarze:

  1. Super zdjęcia:) Mi też sierpień mega szybko minął ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężkie buty, lekki kombinezon, bardzo udane połączenie ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystko co frędzlowe i kapeluszowe, uwielbiam też kombinezony wiec stylizacją bardzo trafiłaś w mój gust ;) zaczynam obserwować ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dłuższego czasu poluje na taki kapelusz ! Wyglądasz w nim pięknie :) I ta torebka,cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie buty są trochę za ciężkie... Wybrałabym sandałki płaskie, bądź na szpilce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kombinezon! :) i też poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz:) lubię taki styl:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prze piękne włosy! Przepraszam, ale to one pierwsze rzuciły mi się w oczy! Są pięęękne :)
    Buziaki, Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kombinezon - cudowny print <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz :) CHociaz ja nie wiem czy zdecydowałabym się na botki w tak ciepły dzień.

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bardzo, bardzo <3 Kapelusz cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, ale nie ugotowałaś się w ten upał w kapeluszu i botkach? ;) Masz rację, że do kapelusza trzeba dojrzeć, ja od jakiegoś miesiąca poszukuję idealnego dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile z botkami nie miałam problemu, o tyle po kilkunastu minutach sesji włosy pod kapeluszem miałam mokre. :p

      Usuń
  14. świetna stylizacja :) Linki poklikane :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż dziwne, że wcześniej nie decydowałaś się na stylizacje w klimacie boho. Bardzo pasuje Ci ten styl! Zwłaszcza takie kolorowe wzorki i kapelusz :) Zdjęcia są naprawdę fajne. Ja teraz też współpracuję z fotografami!
    Dzięki za komentarz u mnie.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!