Pages

Navigation Menu

AWOLNATION | Run


Skoro powoli dorastam do wielu rzeczy, to nadszedł i czas na moją pierwszą jeansową kurtkę. Nigdy nie byłam do nich przekonana, głównie dlatego, że wolę ciemne rzeczy, do jasnych muszę być przekonana stuprocentowo, a z jeansem wyjątkowo się nie lubiłam. Mimo wszystko, biorąc pod uwagę nadchodzącą jesień i porę na uzupełnianie szafy w cieplejsze rzeczy, w końcu zaryzykowałam. Pierwsze wrażenie było zaskakująco pozytywne, w dużej mierze jest to zasługa rękawów, które ożywiają całą kurtkę i nadają jej charakter. Na dzisiejszych zdjęciach również wydaje mi się, że wygląda nieźle, choć wciąż  potrzebuję czasu na przywyknięcie do zmiany (dlatego reszta jest czarna, inaczej byłabym chyba w zbyt dużym szoku). :) 

Wrzesień minął mi niesamowicie szybko i, na szczęście, bardzo pozytywnie. Za chwilę październik, a co za tym idzie - już 3 urodziny odnowionego bloga! Trochę się przez ten czas działo i pozmieniało, ale nie powiedziałabym, że to aż tyle lat. Mam już mały pomysł na post z tej okazji, zobaczymy co z tego wyjdzie. :) Udanego tygodnia!
Ps. Zważywszy na Wasze częste komentarze, w końcu się uśmiechałam!


kurtka - TUTAJ; bluzka - House; spodnie - New Yorker; buty - Adidas  

22 komentarze:

  1. Super jeansowa kurtka! Strasznie mi się spodobała ;)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka, przygarnęłabym!
    wiem, że wolisz ciemne ubrania! ale powinnać chociaż przymierzyć coś w zieleni - bo myślę, że wyglądałabyś przepięknie z takimi włosami w dodatku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jeansowe kurtki.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kurtka, dodaje tu pazura zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kurtka jest świetna, naprawdę :) A jeans można wykorzystać do wszystkiego.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta kurtka! W ogóle, choć nieczęsto bywam na blogach modowych, dosyć podoba mi się twój styl, więc się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna jesteś! <3
    co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz-zacznij i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!