Pages

Navigation Menu

Kieren/Simon | Illuminated


Nareszcie mogę powiedzieć, że mam już (prawie) wolne. W najbliższych dniach planuję odciąć się od wszystkiego z dala od domu, ochłonąć z mnóstwa emocji i napełnić się nową energią i spokojem.
Dzisiaj zupełnie inna odsłona, nawet ja jestem w szoku. Z jasnymi spodniami nigdy nie szłam w parze, ale zawsze można poeksperymentować. Całe szczęście, że są przewiewne i niesamowicie wygodne, bo aktualnie ledwo się ruszam. :p T-shirt natomiast stał się ostatnio jednym z moich ulubionych. Przestrzegając (a przynajmniej starając się) zakazu kupowania czarnych rzeczy przerzuciłam się na białe i szare, których pojawia się u mnie coraz więcej. Do pozostałych kolorów jeszcze daleka droga, ale wciąż nad tym pracuję! Jak to ze mną bywa - nic nie obiecuję, ale mam nadzieję, że w końcu, korzystając z tych dwóch miesięcy, poprawię jakość zdjęć, ich tła i przede wszystkim częstotliwość postów, trzymajcie kciuki. :)



 fot. Gabriela

t-shirt - Carry; spodnie - TUTAJ; okulary - H&M; buty - Adidas



11 komentarzy:

  1. Podobne spodnie widziałam w Mango :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja! Prosta, ale intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że zdjęcia na Twoim blogu są dobrej jakości :-) Super wyglądasz w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, nie widzę siebie w takich spodniach ale Ty wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny zestaw na ten gorunc teraz ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam ciekawa jak się te spodnie prezentują i stwierdzam,że świetne! bardzo mi się podoba taki zestaw;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja ciekawie się prezentuje! Okulary są świetne ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie na czasie, ale nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny T-shirt <3 A stylizacja nieziemska ;D
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!