Pages

Navigation Menu

Hello, Summer!


Pierwszy rok w liceum za mną. Nie było łatwo, nie jestem też z siebie do końca zadowolona. Wiem, że mogło być lepiej, ale poświęciłam się innym rzeczom. Udało mi się nieco zwiedzić, poznać nowych, wartościowych ludzi i zmienić nastawienie do niektórych spraw. Wszystkie, nawet gorsze chwile, czegoś uczą, coś uświadamiają. Otworzyło mi to oczy na pewne sprawy i zdecydowanie zdystansowało.

To by było na tyle z nocnych przemyśleń, pora na coś ciekawszego. :) W ostatnim czasie nie nadążałam z pokazywaniem nowości. Parę sesji jest jeszcze w planach, post kosmetyczny również tworzy się od dłuższego czasu. Dziś natomiast uchylę zawartość kilku ostatnich przesyłek.  :)


Na pierwszy ogień - czerń i złoto. Klasyczne połączenie kolorystyczne, które zawsze świetnie się prezentuje. Oprócz pięknego bikini z wysokim stanem (TUTAJ) zdecydowanym letnim must have są dla mnie okulary (TUTAJ), tym razem nieco nietypowe, oraz biżuteria (TUTAJ, TUTAJ).
Kolejną niespodziankę sprawił mi Summer Box od Camaieu. Pięknie zapakowana przesyłka z miłą zawartością od razu poprawiła mój nastrój. :)

Ostatnią na dziś nowością jest kimono z kwiatowym printem (TUTAJ), idealne na letnie wieczory.



18 komentarzy:

  1. To bikini jest naprawdę cudowne! :)
    Co do szkoły to w następnym roku na pewno będzie lepiej :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bikini jest cudowne, uwielbiam wysoki stan :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne rzeczy, poklikałam wszystki :) strój mi się mega podoba!
    pozdrawiam i obserwuje :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, nawet najgorsze rzeczy czegoś uczą. Oby następny rok szkolny był lepszy. Zakochałam się w tym kimono, jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy wszystkie mi się podobają :)
    Bikini jest cudne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to bikini, ja uwielbiam bikini z calzedonii, mega dopasowane ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej chwili myślałam, że pierwsze zdjęcie zrobione jest na piasku, na plaży :) Piękny kostium i ładne bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bikini jest naprawdę super, tak samo jak zegarek <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny strój kąpielowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny zegarek! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze jest sobie czasami posiedzieć i porozmyślać. Będzie dobrze, głowa do góry!
    Super bikini. Chociaż mnie by złote paski drażniły, taka już jestem, ech:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty dopiero pierwszy rok, a ja zaraz matura. Przeraża mnie to bardzo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bikini, a do tego śliczne dodatki.
    Kimono również wpadło mi w oko, gdyż uwielbiam kwiatowe wzory:)
    A co do wyników, to najważniejsze, że wszystko zdane. Za jakiś czas nikt nie będzie myślał o tym co było.

    OdpowiedzUsuń
  14. strój kąpielowy prześwietny! :) a box z Camieu to fajna niespodzianka, pierwszy raz o takim czymś słyszę :p

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!