Pages

Navigation Menu

November news

Chyba każdemu z nas ten długi weekend bardzo się przydał. Nie miałam w planach niczego, zupełnie niczego. Przez kilka tygodni miałam mnóstwo obowiązków, nie chciałam zawieść nikogo. Wracałam do domu późno, siedziałam nad wszystkim po kilka godzin, a później i tak nie mogłam zasnąć. Dodatkowo masa wizyt lekarskich. Odcisnęło się to na moim zdrowiu, bo dzień w dzień miewałam bóle głowy, ostatnio i migreny, więc nie za ciekawie było. Teraz mam już choć trochę spokoju, na szczęście. Zanudziłam Was pewnie, ale musiałam się wyżalić :)

W końcu, tak jak obiecałam, mam dla Was wszystkie nowości, jakie ostatnio udało mi się zebrać. Przyczyniło się też do tego niewielkie stypendium szkolne, zawsze coś. Zapraszam do obejrzenia :)
Przepraszam za kolory zdjęć, ale tak to już jest jak robi się je prawie że nocą.


beanie, zegarek, łańcuch, plecak - Granashop; cudna waniliowo-śmietankowa świeczka - Auchan
sweterek, pierścionek - Oasap


Niedługo zobaczycie niektóre z nich, bo sesja czeka na opublikowanie, cierpliwości :)



A jakie plany Wy mieliście na ten weekend? (:
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. wszystko prócz czapki mi się podoba, bo nie znoszę ich - przejadły się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie na weekend przyjechała kuzynka :) Śliczny masz ten plecak, ja mam podobny.
    Pozdrawiam i zapraszam do konkursu
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio latam jak mały helikopterek, ale nawet w ten weekend nie miałam czasu odpocząć. To straszne Y.Y
    Podoba mi się ten plecak. Ma taki fajny wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten plecak!
    A Twoje zdjęcie genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe rzeczy =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna czapka ;)
    tala -talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy widzę zrobiłaś - najbardziej podoba mi się zegarek <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny blog :) jestem pierwszy raz a już mi się podoba! będę wpadać częściej. Zapraszam również do mnie na nowy post ' must have' :))))))) <3 Pozdrawiam i całuję!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!