Pages

Navigation Menu

New in from April and May

Dziś mam dla Was post z nowościami z tego, jak i poprzedniego miesiąca, których jeszcze nie zdążyłam Wam pokazać. W drodze do mnie jest jeszcze sporo rzeczy, szczególnie biżuterii. Mam nadzieję, że jak najszybciej będę mogła pokazać Wam wszystko w outfitach ;)  
Z powodu coraz ładniejszej pogody i większości wolnego czasu mam wiele pomysłów na nowe zdjęcia, mogę Wam zdradzić, że postaram się skupić na portretach :)
Więcej w swoim czasie, na razie tylko zapowiedzi, udanego i przede wszystkim słonecznego weekendu!
bluza - sh, dresy - Pepco, koszulka - Pepco, szorty - House, koszulka - Charlotte Rouge

13 komentarzy:

  1. ja muszę zaopatrzyć sie w szorty i w jakieś bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądają te rzeczy, to czekamy na outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradzi fajne rzeczy ;) modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiadają się ciekawe outfity ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę moją koszulkę z wilkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :) Czekam na outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolor tej bluzy. No i czekam na zdjęcia, oby były jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy , przykóły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No na dywanie się prezentują pięknie, a jeszcze tylko czekać aż je założysz ;).

    Miłego wieczoru!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna ta bluza czekamy na stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!