Pages

Navigation Menu

Quebonafide ft.Mozil | Bollywood



Przyznać się, kto, tak jak ja, odłożył pół roku nauki na ostatnie dwa tygodnie? Za każdym razem wściekam się, obiecując sobie, że za rok tego nie zrobię, wiedząc, że i tak tego nie uniknę. Tym razem organizm odmówił współpracy, każąc mi zostać w domu z przeziębieniem. Patrząc na piękną pogodę za oknem nie usiedziałam jednak długo i dzięki temu mam dziś dla Was nowy post. :) 

Zgodnie z planem, kiedy akurat robimy razem zdjęcia, staramy się nieco je urozmaicić, odchodząc tym samym od typowego schematu moich sesji. Przyznam, że ciśnienie momentami mi skacze (brawura w moim wydaniu to skok z krawężnika), chociaż z każdym razem (na szczęście) jest lepiej. ;p
Dziś połączenie trendów tego sezonu - czarnego, wiązanego body i bomberki w zielonym, chociaż nieco niestandardowym kolorze + superstary, z którymi praktycznie się nie rozstaję. :) 

fot. Gabriela

bomber - TUTAJ; body - TUTAJ; spodnie - Camaieu; buty - Adidas; okulary - Reserved


FAN PAGE 
INSTAGRAM 

10 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz w tej kurtce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię, podoba mi się bardzo :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się:) A co do nauki- nie martw się, ja cały rok odkładałam przygotowania do matury i zaczęłam się uczyć jakiś miesiac przed i dałam radę! :D
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się łączy ta bomberka z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam body! Twoje prezentuje się bardzo gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Dzięki za odwiedziny!
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!