Pages

Navigation Menu

New in

 sukienka, okulary - H&M; sweter - House; maska - Allegro


Zawiodłam się nieco pogodą - liczyłam na piękny, słoneczny weekend, a co się z tym wiąże, nową sesję, tymczasem co chwilę pada deszcz, odbierając ochotę na cokolwiek. Włączył mi się tryb niesamowitego lenia, obejrzałam kilka filmów i przeczytałam książkę, na co w ciągu ostatnich tygodni nie miałam czasu. Wolałabym trochę aktywniejszy weekend, ale i leń czasami jest potrzebny. :)
W związku z tym przygotowałam krótki post z ostatnimi nowościami, a wiadomo, że rzeczy kupione przypadkiem są zdecydowanie najlepsze. W moje ręce wpadł m.in. wosk do włosów Henna Treatment Wax, który chodził za mną od dłuższego czasu. Trochę się jednak zawiodłam. Po pierwszym użyciu włosy były zdecydowanie bardziej miękkie, natomiast aktualnie nie widzę praktycznie żadnego efektu. Nadal kontynuuję poszukiwanie maski idealnej, jeżeli macie swoich ulubieńców, to koniecznie napiszcie. :)



Wprawdzie nie mam dla Was sesji, ale przygotowałam outfit z wykorzystaniem ubrań z firmy Walktrendy. Jak się Wam podoba?

Proszę o kliknięcia w linki powyżej i z góry bardzo dziękuję!

37 komentarzy:

  1. Świetne nowości, okulary najbardziej przypadły mi do gustu! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta niebieska sukienka! Fajnie to wszystko polaczylas. Na plus!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog :) Dziękuję za wizytę :) Będę obserwowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ma świetny kolor, idealny na wiosnę: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna! Oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) uroczy sweterek, lubię takie :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka a sweter boski *-* zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, poklikane :))
    Może wspólna obserwacja? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. zegarek swietny, klikniete moge liczyc na to samo w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/05/teczowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ten biały sweterek ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka! Z ciekawości zerknę co to za stronka :)
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam wosku do włosów.
    Sliczne ubrania :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zakupy :) Stylizacja moze nie w moim stylu, ale w linki poklikalam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka <3 U mnie pogoda bardzo dopisuje :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Co racja to racja - nic tak człowieka nie potrafi powstrzymać jak pogoda :D
    Prześliczny blog ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super ubrania! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy ! :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości, nie mogę doczekać się stylizacji z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw bardzo ciekawy :)) tylko zastanawia mnie czy wygodnie nosiloby sie taki szeroki kroj rekawow w waskich rekawach skorzanej kurtki hehe :D kliknięte, pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog , widać że to kochasz :)
    Proszę o więcej takich notatek !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już obserwuję i liczę na rewanż .
    aaa jeżeli jeszcze Cię nie zaobserwowałam , Ty zaobserwuj mnie pierwsza aa ja się UCZCIWIE zrewanżuje
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka ma piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam z niecierpliwością na stylizację, z nowymi zdobyczami :)

    karolinaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super nowości :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  26. Biały sweterek wygląda super ;)

    http://anas-fashion.blogspot.com/ zapraszam, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo udane nowości, sweter super:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!