Pages

Navigation Menu

Makeup brushes

Czy może być coś lepszego od świadomości zakończenia edukacji na ten rok szkolny? Moja ulga nie zna granic, bo ten tydzień był koszmarem. W końcu będę mogła zająć się wszystkimi sprawami ostatnio porzuconymi w kąt. 

Obiecałam Wam post pod koniec tego tygodnia, a więc dotrzymuję słowa. Od jakiegoś czasu zaczęłam, w wolnych chwilach, eksperymentować z makijażem. Jak wiadomo, niektóre triki są wręcz niewykonalne bez użycia pędzli. Miałam szczęście - z pomocą, jak zawsze zresztą, nadszedł mi Oasap z zestawem genialnych pędzli. Być może niektórym z Was róż kojarzy się z kiczem, ja jednak uważam, że w tak kobiecych akcesoriach sprawdza się idealnie. :) Drugą nowością jest bluza, którą znajdziecie pod koniec posta. Zdążę jeszcze życzyć Wam wesołych świąt, także jak na razie życzę Wam tylko dużo zasłużonego wypoczynku. :)

Proszę o kliknięcia w linki powyżej i z góry bardzo dziękuję. :)


23 komentarze:

  1. ale słodkie pędzelki:)


    ______________________________
    najbardziej pożądany trencz
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pędzelki, sama sobie zamówiłam jeden zestaw w ramach współpracy i muszę przyznać, że są naprawdę dobrze wykonane :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad :*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kaplet :) Ja osobiscie uzywam tylko gabeczki do nakladania korektora :D

    Zapraszam do siebie : kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rok temu na Święta dostałam taki wielki zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faaajne ;) Ja mam moje ukochane z Sunshade Minerals i nie zamienię ich na nic innego :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają te pędzle!:)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam ♥

    Obserwujemy? ^^ Odpisz u nas ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne masz te pędzle,genialnie wyglądają , jeszcze w takim dziewczęcym kolorze :)
    obs/obs ? ja już obserwuję :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw pędzelków, bluza z Oasap bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam osoby,które umieją posługiwać się pędzlami,ja jestem antytalent jeśli chodzi o makijaż,więc z niego rezygnuje całkowicie ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestaw pędzelków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę! :)
    Zajrzysz do mnie? Komentarze, obserwacje motywują do dalszej pracy! ♥

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!