Pages

Navigation Menu

LemON | Pizno

sztyblety - CCC

 
Wrzesień rozkręca się w najlepsze. Mam nadzieję, że radzicie sobie w szkole, a jesienne przeziębienia Was nie dopadły. :) Ja akurat pierwsze choroby mam już za sobą, ale liczę na to, że na tym się skończy. To oraz nieustabilizowany plan lekcji, które zaczynają dawać o sobie znać, znacznie utrudnia mi aktywne udzielanie się na blogu, czy robienie jakichkolwiek zdjęć.
Dziś mam dla Was jedynie kilka i mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe. W najbliższym czasie spodziewam się paczek, a co za tym idzie, również nowych sesji. :) Spostrzegawczy mogą zauważyć małe zmiany w wyglądzie bloga. Szczególnie do wymiany nagłówka przymierzałam się dość długo (wszystkie zdjęcia należą do mnie). Efekt końcowy jak najbardziej mi odpowiada. Na dziś to by było na tyle. A co u Was? Radzicie sobie z natłokiem wszystkiego?


biżuteria - Rings & Tings



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te Twoje botki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nawet nie wiesz jak bardzo dobrze sobie radzę, możesz być ze mnie dumna c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zarówno twoje jak i biżuterii, która mi się tak bardzo spodobała- poklikałam *.*

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia. Piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne oczka. ;3

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, czekam na jakiś post z tymi butami. jesteś bardzo ładna :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia *.*
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, masz niesamowite oczy :)
    Śliczna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj zakupiłam sobie bardzo podobne buty :) Tylko, że te moje mają całą czarną podeszwę :) Piękne masz oczy i twarz :)

    Obserwuję :)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz również mojego bloga :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!