Pages

Navigation Menu

New in - October

Dość szybko leci mi ten tydzień, całe szczęście. Jutro też minie szybko, bo tylko 3 lekcje, a później do muzeum, czy coś. Weekend mam zamiar spożytkować na kilka dość ważnych rzeczy, a nie na siedzenie przed komputerem jak to wygląda zazwyczaj. W planach mam też zrobienie jednej sesji tematycznej, ale tego na razie nie zdradzę.
Dziś, tak jak obiecałam, pokażę ostatnie, jesienne nowości, czyli 2 sweterki, komin i buty. Swetry - praktyczne i ładne, a ten biały mi się marzył c: Komin kupiony całkiem przypadkiem, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Buty natomiast, z myślą o zimie. Bardzo takie chciałam, ale nigdzie nie mogłam znaleźć w moim rozmiarze, te były jedyną parą! :p Oprócz tego dostałam jeszcze perfumy, ale tego raczej nie muszę Wam pokazywać, no i jedna rzecz jest w drodze, ale to zobaczycie dopiero wtedy, kiedy przyjdzie. Udanego weekendu Wam życzę! :)


20 komentarzy:

  1. bardzo podobaja mi sie buty i sliczniutkie zdjecie:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ubrania. Strasznie podoba mi się kolor tego komina. No i biały sweterek <3
    Ja też mam zamiar trochę inaczej spędzić weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności sobie kupiłaś! Masz piękne oczy i usta ! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne butki :) ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty :D
    Śliczna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super butki <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :) Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie. Buty są piękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i biały sweterek są cudowne *-*
    Miło zapraszam do mnie, może ci się spodoba i pomyślisz o wspólnej obserwacji :) :
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super buty ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę spytać gdzie dorwałaś buciki?
    właśnie takich poszukuję :)
    i bardzo ci ich zazdroszczę !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są boskie *.*

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba może zaobserwujesz? ;) :
    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! :)
    Buty są super. :) Ciekawe co tam jeszcze do Ciebie 'idzie' . :)
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu. :) Obserwuję! :)
    PS. Woj. Podlaskie? <3 Mieszkasz w Białymstoku? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy kupiłaś:)ma nadzieje ze cie w nich niedługo zobaczymy!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na rozdanie. :D
    http://hersentences.blogspot.com/2013/10/candy-czy-rozdanie-co-kto-woli.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!