Pages

Navigation Menu

Florence and The Machine | Blinding

Witajcie, kochani. Jak radzicie sobie z tyloma obowiązkami na raz? Ja czuję się już tym wszystkim przytłoczona. Po raz kolejny moja ambicja wzięła górę nad rozsądkiem i dzięki temu codziennie wracam do domu w granicach 15-16, a nawet 17, a jestem dopiero w drugiej klasie, a zajęć dodatkowych w szkole zbierze się jeszcze kilka godzin, więc zaczyna mnie to przerażać. Nie wiem, czy poradzę sobie ze wszystkim, wiem że będzie ciężko, już jest. Na bloga czas jeszcze jako tako znajduję, natomiast mam bardzo mało czasu na odwiedzanie i komentowanie Waszych blogów, co jest dla mnie dużym zmartwieniem, ponieważ zawsze starałam się do tego przykładać.
Pogoda za oknem nie sprzyja niczemu ani nikomu. Ciągle chce się spać, nie ma na nic siły. Dziś mam dla Was zdjęcia zrobione na szybko z jedną z nowości, których ostatnio sporo wpadło w moje ręce - kompletem biżuterii. Wiem, że to niewiele, ale zawsze coś. Jutro piątek. Lekcje do 15. I jeszcze basen o 21. Cudownie. 

BIŻUTERIA - TUTAJ

16 komentarzy:

  1. po boku tych okularów też jest takie małe kółko?
    bo tak rozkminiam to zdjęcie ;D
    W każdym razie bardzo ładne :)
    miłego basenu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest kółko, dobrze zauważyłaś :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. No cóż, w gimnazjum skończenie o 14:20 to było jak w podstawówce kończenie o 11. Dwoma słowami: tyle wygrać! Teraz mam teoretycznie lepiej, choć nauki jest tyle, że też czuję się przytłoczona ;.; Boję się tego, co będzie za miesiąc, kiedy to wszystko na dobre się rozkręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, tylko, że u nas nawet 3 klasy kończą o 14, a my mamy do 15-16 ;p

      Usuń
  3. Śliczna biżu ♥ podoba mi się wisiorek

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny naszyjnik masz kochana! chętnie bym przygarnęła he he...
    A tak w ogóle bardzo podoba mi się Twój blog i chętnie będę Tu zaglądać :*
    Czyli co .. obserwuje ♥

    Zapraszam również do siebie:*
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam natłok zajęć zarówno obowiązkowych kółek przygotowujących do matury jak i lekcji dodatkowych, ponieważ chcę zdawać dwa rozszerzenia i muszę się przyłożyć do nauki z tych przedmiotów. Ale tak to jest jak chce się dobrze wszystko zdać i mieć lepiej w przyszłości :)
    Ładny naszyjnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, nawał zajęć jest ogromny , aż szkoda mówić, oprócz normalnych lekcji zajęcia dodatkowe a gdzie czas na przyjemności, ale dziś pozytywnie piątek.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też powoli nie mogę się połapać ale chyba da się do wszystkiego przyzwyczaić :)
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach:)ciekawy post, będę zaglądać częściej
    www.magdabereda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej ej ! Justynko, nie obijaj się :) czekam na nowe posty.
    Najlepiej jakąś stylizację <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią!